Odyssey-wprowadzenie
mgl_header.png

Przedstawiciel

Wprowadzenie

ODYSSEY GENERATION 2

EFIS / EMS / NAWIGATOR Z EKRANEM 10,4 CALA

odyssey_g2

MGL Avionics wypuścił drugą generację popularnych systemów Odyssey i Voyager. Są to dwa przyrządy o identycznych możliwościach, różniące się wyłącznie rozmiarem wyświetlacza. W nowej, udoskonalonej wersji zastosowano dodatkowy, wysoko wydajny procesor graficzny oraz zdublowano prędkość procesora, co oznacza niezrównane możliwości przyrządu przy niezmienionej cenie!

ODYSSEY i VOYAGER to wszechstronne przyrządy lotnicze, silnikowe i nawigacyjne zaprojektowane dla niecertyfikowanych statków powietrznych, począwszy od motolotni i samolotów ultralekkich, aż po samoloty dwusilnikowe z pełną kontrolą obu silników i wiropłaty.

Podobnie jak Enigma, Odyssey i Voyager stanowią połączenie nowoczesnej, zaawansowanej platformy sprzętowej EFIS'u z najbardziej elastycznym oprogramowaniem, co czyni z niego w pełni konfigurowalny i otwarty system. Otwiera to drogę do jego wszechstronnego zastosowania w praktycznie każdym statku powietrznym.

Platforma sprzętowa przyrządu oparta jest o najnowocześniejsze, wieloprocesorowe przetwarzanie danych, przy wykorzystaniu komponentów odpornych na niekorzystne warunki pracy występujące na dużych wysokościach. Cechy te połączone są ponadto z niskim zużyciem energii, co jeszcze bardziej poszerza możliwości zastosowania oraz podnosi niezawodność przyrządu.

Wszystkie aktualnie dostarczane przyrządy są w wersji Generation 2 (G2).

Odyssey i Voyager dzielą z Enigmą wszystkie jej możliwości a ponadto różnią się od niej:

  • większym wyświetlaczem (przekątna 10,4" lub 8,4")
  • wyświetlaczem wysokiej rozdzelczości VGA z aktywną matrycą TFT - jedną z najlepszych na rynku!
  • szybszym procesor dla przyszłych, nowych funkcji
  • 2 pokrętłami konfigurowalnymi przez użytkownika i 7 przyciskami funkcyjnymi
  • interfejsem ARINC 429 do komunikacji z niektórymi systemami ostrzegania o ruchu (TIS), niektórymi autopilotami oraz Garminami serii 400 i 500
  • magistralą CAN do odczytu sygnału ECU silników samochodowych konwertowanych do lotniczych
  • analogowymi wejściami NAV +/- 150mA dla wyświetlania CDI/LOC/GS przy podłączeniu do starszych, analogowych radiostacji nawigacyjnych.
Na dalszych stronach przedstawione jest wszystko, co jest konieczne do zapoznania się z Odyssey'em i Voyager'em i do ich wykorzystania