MOŻLIWOŚCI FUNKCJONALNE
- Ekran dotykowy o kalibrowanej wartości nacisku aktywacji
- Pokrętła podwójnej funkcji: pokręcania i pokręcania z wciśnięciem (np. do nastawy częstotliwości MHz i kHz)
- Przyciski kontekstowe zmieniające swoje funkcje w zależności od kontekstu pracy. Opis aktualnej funkcji jest zawsze na ekranie powyżej przycisku.
- 5 zaprogramowanych wstępnie ekranów, które można dostosowywać w dowolny sposób lub zamienić na własne, zaprojektowane na PC, przy pomocy bezpłatnego oprogramowania. Ekrany można składać z setek łatwo konfigurowalnych wskaźników i innych elementów ekranowych występujących w różnych formach: od tradycyjnych zegarów analogowych po wskaźniki słupkowe, odczyty cyfrowe, sztuczne horyzonty, HSI, ruchomą mapę itp.
- W pełni konfigurowalna kontrola silnika, paliwa i pracy przyrządu
- Głosowe podpowiedzi jako dodatek do alarmów wizualnych i zewnętrznych. Podpowiedzi głosowe mogą być nagrane przez użytkownika na PC w dowolnym języku.
- GPS - ruchoma mapa, przeglądanie mapy. Współpracuje z mapami rastrowymi i wektorowymi
- Świadomość przestrzeni powietrznych wraz z ostrzeżeniami. Monitorowanie granic pionowych i poziomych.
- TAWS - świadomość ukształtowania terenu (elewacji)
- Wyświetlanie widoków 3D (z danymi o terenie)
- Możliwość wyświetlania obrazu z maks. 4 kamer - w tym kamer na podczerwień
- Monitorowanie pracy silnika przy wykorzystaniu do dwóch układów RDAC (dwa silniki lub wiele czujników). Współpracuje z RDAC XF, XF MAP lub 912IS.
- Dodatkowe funkcje: listy kontrolne (checklists), książka lotów.
- Nawigacja GPS z olbrzymią pojemnością punktów trasowych (waypoints) (do 50.000) i bazą lotnisk (częstotliwości, pasy startowe, inne szczegóły)
- Nawigacja do punktu lub trasowa z CDI, łatwe, w trakcie lotu tworzenie trasy na podstawie trasy bieżącej lub poprzez wybór z listy punktów trasowych (waypoints).
- GLS - podejście do progu pasa wspomagane przez GPS wykorzystując standardowe wyświetlanie ILS ze ścieżką podejścia
- Implementacja nawigacji VOR w oparciu o GPS. Można ćwiczyć standardową nawigację VOR bez konieczności posiadania radiostacji z nawigacją VOR
- Wykorzystuje standardowy wyświetlacz Enigma VOR HSI
- Funkcjonalność HITS (Highway in the sky) z nawigacją pionową
- Widok pasa 3D ze ścieżką podejścia 3D w oparciu o GPS podczas podejścia GLS
- Wbudowany autopilot. Wystarczy podłączyć odpowiednią ilość serwomechanizmów.
- Praca VOR, ILS, Glide slope, localizer we współpracy z radiostacją Garmin NAV (zgodna z protokołem SL30
- Zdalne sterowanie radiostacją i transponderem
- Możliwość rejestracji danych przyrządów lotniczych, pozycji GPS, parametrów silnika. Duża pojemność na zapisy na karcie microSD
- Możliwość przeniesienia książki lotów na kartę microSD
- Otwarta struktura plików - opublikowane formaty danych map i terenu
- Graficzny kalkulator do obliczania ciężaru i wyznaczania położenia środka ciężkości w pełni konfigurowalny przez użytkownika