Każda Enigma, Voyager lub Odyssey oddają do dyspozycji użytkownika dziewięć ekranów, Oznacza to, że dane nawigacyjne, parametry siilnika oraz inne dane mogą być przedstawione na dziewięć różnych sposobów, a przełączanie pomiędzy nimi następuje poprzez naciśniecie jednego z przycisków numerycznych.
Istnieje możliwość skorzystania ze standardowych ekranów dostarczonych wraz z urządzeniem, lub też zaprojektowania własnych, wykorzystując bezpłatne oprogramowanie na komputer PC. Do dyspozycji projektanta pozostają setki łatwo konfigurowalnych wskaźników i innych elementów ekranowych występujących w różnych formach: od tradycjnych zegarów analogowych po wskaźniki słupkowe, odczyty cyfrowe, sztuczne horyzonty, HSI, ruchomą mapę GPS itp. W prosty sposób można je przenosić na ekran, pozycjonować i formatować stosownie do potrzeb.
Standardowy ekran ze sztucznym horyzontem, wizualizacją terenu 3D i taśmowymi wskaźnikami prędkościomierza i wysokościomierza | Analogowe wskaźniki parametrów lotu i obrotomierza, słupkowe wskaźniki pozostałych parametrów pracy silnika. Uwaga: każdy ekran może zawierać do 6 różnych fragmentów INFO (tutaj w lewym dolnym rogu), przełączalnych bocznymi strzałkami. |
Podział ekranu pomiędzy sztuczny horyzont z lewej i wskaźnik HSI z prawej. Na dole wskaźniki silnikowe. Uwaga: HSI jest aktywny tylko przy podłączeniu przyrządu do systemu radionawigacji lub wykorzystaniu wbudowanego systemu symulacji VOR/ILS za pomocą GPS (GVOR/GLS) |
W centralnej części ruchoma mapa GPS ze wskaźnikiem CDI. Po bokach taśmowe wskazania prędkości i wysokości. Na dole parametry silnika |
Całostronicowa ruchoma mapa z profilem terenu i linią trendu wysokości | Inny typ podziału ekranu. U góry z lewej sztuczny horyzont, z prawej ruchoma mapa. Poniżej parametry pracy silnika. |
Ekran dla wiropłata ze wskaźnikami obrotów rotora i silnika w środkowej części. Profil terenu w lewym dolnym rogu wskazuje zbliżającą się górę. | Ekran jak z lewej, ale z ruchomą mapą w środkowej części. |
Mapa wektorowa uwzględniająca miejscowości, drogi, linie kolejowe itp. | Pełnoekranowa strona HSI ze wskaźnikiem CDI i ścieżką zniżania. Uwaga: HSI jest aktywny tylko przy podłączeniu przyrządu do systemu radionawigacji lub wykorzystaniu wbudowanego systemu symulacji VOR/ILS za pomocą GPS (GVOR/GLS) |
Wizualizacja 3D. Pośrodku widoczny pas startowy. |
HITS (Highway in the sky - autostrada w niebie) - aktualnie na prawidłowym kursie i wysokości) |
Zeskanowana mapa lotnicza z nałożonymi ostrzeżeniami o terenie (terrain warning) |
Zeskanowana mapa lotnicza w trybie "północ w górę: | Zeskanowana mapa lotnicza w trybie "ścieżka w górę: |
Przykładowy ekran monitorowania dwóch silników |