mgl_header.png

Przedstawiciel

Możliwości funkcjonalne

MOŻLIWOŚCI FUNKCJONALNE

enigmacontrols_pl

  • 9 w pełni programowalnych ekranów, które można zaprojektować na PC przy pomocy bezpłatnego oprogramowania. Ekrany można składać z setek łatwo konfigurowalnych wskaźników i innych elementów ekranowych występujących w różnych formach: od tradycyjnych zegarów analogowych po wskaźniki słupkowe, odczyty cyfrowe, sztuczne horyzonty, HSI, ruchomą mapę itp.

  • W pełni konfigurowalna kontrola silnika, paliwa i pracy przyrządu

  • Głosowe podpowiedzi jako dodatek do alarmów wizualnych i zewnętrznych. Podpowiedzi głosowe mogą być nagrane przez użytkownika na PC w dowolnym języku.

  • GPS - ruchoma mapa, przeglądanie mapy. Współpracuje z mapami rastrowymi i wektorowymi

  • Świadomość przestrzeni powietrznych wraz z ostrzeżeniami. Monitorowanie granic pionowych i poziomych.

  • TAWS - świadomość ukształtowania terenu (elewacji)

  • Wyświetlanie widoków 3D (z danymi o terenie)

  • Monitorowanie pracy silnika przy wykorzystaniu do dwóch układów RDAC (dwa silniki lub wiele czujników). Współpracuje z RDAC XB, XD i VD.

  • Dodatkowe funkcje: listy kontrolne (checklists), książka lotów.

  • Nawigacja GPS z olbrzymią pojemnością punktów trasowych (waypoints) (do 50.000) i bazą lotnisk (częstotliwości, pasy startowe, inne szczegóły)

  • Nawigacja do punktu lub trasowa z CDI, łatwe, w trakcie lotu tworzenie trasy na podstawie trasy bieżącej lub poprzez wybór z listy punktów trasowych (waypoints).

  • GLS - podejście do progu pasa wspomagane przez GPS wykorzystując standardowe wyświetlanie ILS ze ścieżką podejścia

  • Implementacja nawigacji VOR w oparciu o GPS. Można ćwiczyć standardową nawigację VOR bez konieczności posiadania radiostacji z nawigacją VOR

  • Wykorzystuje standardowy wyświetlacz Enigma VOR HSI

  • Funkcjonalność HITS (Highway in the sky) z nawigacją pionową

  • Widok pasa 3D  ze ścieżką podejścia 3D w oparciu o GPS podczas podejścia GLS

  • Możliwość sterowania autopilotem. Można podłączyć dowolny autopilot zgodny z NMEA (sygnały RMB, RMC i GGA)

  • Praca VOR, ILS, Glide slope, localizer we współpracy z radiostacją Garmin NAV (zgodna z protokołem SL30)

  • Możliwość rejestracji danych przyrządów lotniczych, pozycji GPS, parametrów silnika. Duża pojemność na zapisy na karcie SD

  • Możliwość przeniesienia książki lotów na kartę SD

  • Otwarta struktura plików - opublikowane formaty danych map i terenu

  • Graficzny kalkulator do obliczania ciężaru i wyznaczania położenia środka ciężkości w pełni konfigurowalny przez użytkownika
enigmawbsmall